perjantai 6. huhtikuuta 2012

day 1 @NIPPON

Laskeuduin onnellisesti Japanin maalle lähes 12 tuntia sitten ja siitä lähtien oon ollu ihan fiilareissa! Kaikki on yhtä ihmeellistä ku ennenki ja täällä näyttääki tähän aikaa vuodesta vielä niin hienolle, että! Mun huoneessa on jopa langaton nettiki, eli ei oo valittamista. Täytyy vaan ostaa adapteri, että saan tän seinään kiinni. Jostain syystä toi mikä mulla on ei mene kiinni läppärin johtoon eikä hiustenkuivaimeen o_o

Tällä hetkellä tuntuu kuitenki sille, että kuvat kertoo oikeesti enemmän ku tuhat sanaa, että douuuzo!

Matkalla Nagoya Chubu Centrairista Hamamatsun rautatieasemalle!


 Käytiin heti syömässä Emin ja Taron kanssa paikallista kuuluisuutta, ankeriasta 8 ) And ooow man, meh lieks it!!

 Ja arvatkaa onko hotellissa mun uuden huoneen ulkopuolella juoma-automaatti? 8DDDD
 Mun virallinen kylppäri da yoo-- Ei muuten mitää vikaa, mutta huomasin että vessa ei oikeen vedä 8 )) Täytyy varmaan kysyä huomenna voiko asialle tehhä mittään.......
 Huone! Iihii sain oman huoneen, missä on kaikki vedenkeittimestä ja jääkaapista lähtien, jotka ei näy tästä kuvakulmasta! Ei oo mittään valittamista, mitä täällä nyt on vaan ihan pirun kylmä. Tälläkin hetkellä sormet ihan jäässä ja leuka tärisee :~D
 Taro osti minulle ruokaa 8< Pittää selvitä tämä ilta ja huomis aamu näillä, mutta huomis päivästä lähtien saan ruoan 3 kertaa päivässä!
Näkymä ikkunasta/partsilta. Otin tän kuvan ehkä tunti sitte, ja nyt ulkona on jo niin pimmeetä, ettei näy mittään! Pelkkää loputonta mustuutta ja pikkuvaloja.

Sain tänään myös mun työvaatteet ja huomenna työt alkaaki sitte klo 11 keittiössä! Alotetaan kulma alkeista, miten toivotan asiakkaat tervetulleeks jne! Hahaaaa en jaksais oottaa!!

Ei kommentteja: