torstai 31. toukokuuta 2012

purikura

Vapaapäivä! Yahoo says I koska mua rupes toissapäivänä töissä oikeesti ramaseen! Tänään oon reippaana tyttönä taas pyöräilly 5km kauppaan ja toiset takas --> syöny mässyä ja miettiny mitenkä tekisin tän harjottelun näyttöjen kanssa. Meinaa aina ihan unohtua, että kouluajallahan sitä täällä seikkaillaan. Tuntuu, etten voi ees nukkua kunnolla ennen ku tiiän mitä näyttöjä suoritan täällä ja minne haen syksyllä taas työssäoppimaan. Jotain näitten japsien kanssa ois mukava silloinkin tehhä hmmmmm.

Niinku oon aikasemmin maininnu, oon juossu Hamamatsussa enemmän ku laki sallii, ja viime kerralla kävin siellä Erinon kanssa! Oon oottanu koko tän ajan, että pääsisin käymään purikurassa, ja nyt sinne vihdoinkin taas pääsin! Purikura on siis passikuvakopin tyylinen "koppi", jossa otetaan kuvia, koristellaan niitä ja kone tulostaa ne paperille! Nykyään kuvat saa myös kännykkään ja sitä kautta toki nettiinkin. Innostuttiin niin kovasti, että käytiin itteasiassa räpsimässä kuvia 2 kertaa.......








Miten näissä kaikissa näyttää tausta ihan samanväriselle....



Siinä pari kuvvaa! Erino on joka kuvassa ihan sika ihana ;3; Son jännä miten toi kone tunnistaa aina kaikkien japsien silmät, mutta minun ei ku oon niin vaalee 8<

Ja paras kuva toki viimesenä! Okei tää on ihan no comments......................

Ja nyt nokka kohti respaa! Tapaan kohta Oonon, haetaan Kim ja lähetään syömään okonomiyakiaaaaaa wuhuu! Ootan ihan innolla taas ku saa hyvvee ruokoo :~D
+Tiiättekö mikä huomennakin on? Vapaa päivä :3 hehheee

2 kommenttia:

Eveliina N kirjoitti...

...mun hostsisko tuhlas purikuraan mun kanssa... 3000 jeniä? ;D Olin silleen että EIKÖ JO RIITÄ :D

ienni kirjoitti...

Ai kerralla? XDDD mitvit okei se on jo ihan saavutus!!